spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Michal Obeda 14.5.2013
Hodnoť článok:
1 4

Poctivým zľavovým serverom sa naďalej darí

Pri príležitosti svojich prvých narodenín Jožko zverejnil niektoré zaujímavé čísla, týkajúce sa svojho fungovania a úspechov za uplynulý rok

Poctivým zľavovým serverom sa naďalej darí

Je to presne rok, čo sa na slovenskom trhu objavil nový zľavový portál Jožko.sk. Podobných portálov sa v posledných rokoch objavilo veľké množstvo a nie všetky pôsobili seriózne, preto spočiatku ani Jožkovi mnohí nepriali. Po roku je však situácia úplne iná. Jožkovi sa vďaka serióznym ponukám a osobnému prístupu darilo a získal si priazeň zákazníkov.

Dôležitým prvkom, ktorý odlišuje portál Jožko.sk od ostatných, je osobný prístup. Postavička Jožka sprevádza nakupujúcich celým webom aj na Facebooku a okrem informácií k samotnému nákupu a ponukám sa snaží ľuďom priniesť aj niečo navyše a popri nakupovaní ich zabaviť.

Inšpiráciou konceptu bol portál Pepa.cz, ktorý pôsobí v Českej republike, kde funguje už niekoľko rokov a v súčasnosti sa radí k najväčším a najobľúbenejším portálom na českom trhu.

Pri príležitosti svojich prvých narodenín Jožko zverejnil niektoré zaujímavé čísla, týkajúce sa svojho fungovania a úspechov za uplynulý rok a zároveň pripravil zaujímavé akcie a darčeky pre svojich zákazníkov.

Mali ste už tú česť?

Ste žena, máte 39 rokov a rada nakupujete cez internet? V tom prípade vám pravdepodobne Jožka netreba predstavovať, pretože je veľká šanca, že už ste mali tú česť. Práve 39-ročné ženy totiž v uplynulom roku využívali výhodné ponuky najviac zo všetkých. A pokiaľ ešte k tomu najradšej nakupujete v nedeľu alebo v pondelok večer či v stredu ráno, je to jasné, predstavujete typického Jožkovho zákazníka. Práve vtedy sa totiž nakupovalo najčastejšie.

Čo sa nakupovalo

Jožkovi zákazníci radi cestujú. A ešte radšej so zľavou. Práve ponuky z kategórie Cestovanie tvorili najväčšiu časť obratu, takmer polovicu. Popri cestovaní sa zákazníci radi skrášľovali, relaxovali a nakupovali tovar za výhodné ceny. Najpredávanejšou ponukou v počte predaných voucherov sa stala ponuka na solagenárium v Bratislave, vďaka ktorej sa 482 zákazníkov, či skôr zákazníčok, oddávalo blahodarným účinkom solária a kolagenária v jednom so zľavou 58 %.

Priemerne Jožkovi zákazníci v uplynulom roku nakupovali so zľavou 54 % a celkovo ušetrili neuveriteľných 893 594 €.

Jožko baví svojich zákazníkov aj na Facebooku

Od počiatku svojho fungovania sa Jožko svojim zákazníkom venuje aj na Facebooku. Nielenže tu každý deň zverejňuje nové, najzaujímavejšie zľavy, ale zároveň svojim fanúšikom ponúka aj niečo navyše. Pravidelne ich pobaví dobrým vtipom či zaujímavou diskusiou, na čo vždy radi reagujú.
za jediný rok prejavilo Jožkovej stránke priazeň označením „Páči sa mi“ viac ako 15 000 fanúšikov;
celkový počet hodnotení príspevkov „Páči sa mi“ dosiahol 41 529;
Jožkove príspevky boli celkovo zdieľané 6 196 krát;
fanúšikovia sa do diskusie zapojili 3 060 komentármi.

Zaujímavosti na záver

Najobľúbenejším pokrmom Jožkových zákazníkov je mäso. Celkovo ho za rok zjedli 200,4 kg. Z toho 90,8 kg pripadlo na tatársky biftek a 109,6 kg na steaky;
vďaka Jožkovi našlo dočasnú strechu nad hlavou 18 336 zákazníkov, väčšina z nich ju po skončení pobytu nechcela vôbec opustiť;
o stále nové zľavy a maximálnu spokojnosť zákazníkov sa starajú zamestnanci, ktorých súhrnný vek je úctyhodných 251 rokov. Niet divu, že vedia, kde hľadať tie najzaujímavejšie zľavy.

Michal Obeda Michal Obeda

too much to write ...


Hodnoť článok:
1 4

21 komentárov k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

0 0 Zvedavý Jožko 6.2.2014 10:01:33
cez web www.jozko.sk sme si kúpili ubytovanie (Mlynky - Pod Guglom).
Zrušili nám rezerváciu a napriek sľubom nechcú vrátiť peniaze.
Jeden sa vyhovára na druhého.
Zvažujte svoje rezervácie a platby.
Ja už nedôverujem.
0 0 Juraj Moric 5.6.2013 17:58:31
Už som aj dal un-like. Lebo citat clanky zo zive.sk nemusim 2x.
A PR clanky na jozko.sk tiez nemusim. Zajtra.sk bol jedinecny ale akosi sa to vytraca... drzte sa.
1 1 Milan Dvorský 22.5.2013 13:44:53
@- ani ty mna nechapes. od zaciatku sa to nejak povazovalo za komunitny web. pomahali sme si navzajom. vyznamom komunity v tomto pripade bolo, ze bude pisat na temy, ktore nas zaujimaju a bavia a nie, co nam diktuje redakcia. aj preto bolo pre mna zajtra.sk zaujimave, lebo nemalo len vyprofilovanych stalych autorov.
1 1 Michal Obeda 20.5.2013 00:09:46
@Milan Dvorský davam ti palec hore ;-)
4 0 - 19.5.2013 19:44:36
@Milan Dvorský evidentne nechápeš, ako funguje biznis: ponúkaš niečo, o čo je záujem a odmenou za to záskavaš niečo iné, čo má pre teba hodnotu. v tomto prípade by to boli návštevy, ktoré následne speňažíš (napr. predajom reklamy). tak to chodí.

čo považujem za nehorázne je otvoriť si kvázi "obchod" (v tomto prípade web, z ktorého chceš zarábať) a potom sa sťažovať, že iní ľudia nevyužívajú svoj vlastný čas (hodnotu) na to, aby ti ten biznis pohnali. načo prosím ťa?

ak chce niekto pomôcť, je na to X iných spôsobov a teba je do toho fuk, ako to kto robí.

problémom zajtra.sk sa stalo, že ho prevzal (nie založil) niekto, kto si naivne myslel, že to tu bude rásť samé, len tak, lebo sa rozhodol a hotovo. neponúka pri tom žiadnu hodnotu prispievateľom, ktorí, ako som už spomenul majú X iných spôsobov, ako sa zdieľať s myšlienkami alebo vedomosťami (ak chcú). a takisto neponúka hodnotu ani čitateľom - články sú často nízkej úrovne, nepravideľné, obsahujú chyby.

tak zajtra dopadlo tak, ako dopadlo - portál bez cieľu, zmyslu, je to ako keby si spravil holú miestnosť a povedal: "poďte do nej investovať!", načo ti však ľudia povedia: "načo? máme predsa 1000 takých miestností, lepších, krajších, bližších, zariadených, etc, etc...". jednoducho - neprišiel zo strany zajtra.sk žiaden ROZUMNÝ input.

očakával som dávnejšie, že sa tak stane, takže nebudem klamať, potešilo ma, že nemám až tak zlý odhad, aj keď mi je mierne ľúto, ako to dopadlo, bol som tu od začiatku.

0 0 Martin Maricak 18.5.2013 15:43:41
Tak ja som jeden článok napísal. Stráveného času veľa a v komentároch.... no čo asi? :) Asi neviem písať, alebo to, čo píšem nikoho nezaujíma, alebo nemám o čom písať. :) Raz som ešte chcel napísať o fontoch na webe, ale kým som si našiel čas uverejnil článok niekto iný.

Viem, že prinášať kvalitný obsah je náročné, no keď sa pozriem na feed a vidím samé reklamné články tak si sklamane pomyslím, že z pôvodnej myšlienky už veľa neostalo (ak vôbec niečo).
0 0 tester 17.5.2013 08:47:16
ja som aj chcel napisat, ale je to neskutocny zrut casu. 20x si musim prejst clanok, snazit sa osetrit gramaticke chyby, strukturu, aby to bolo aj zrozumitelne.

neviem ako ostatni, ja nie som redaktor a tym padom mi to neide od ruky. zial, radsej venujem cas inym aktivitam, mne prospesnym
0 0 kaktus 17.5.2013 08:05:55
keby som mal cas a chut, tak si zriadim vlastny blog. Myslim, ze je legitimne ocakavat, ze ak si niekto zriadi stranku ako zajtra.sk, tak ju hadam bude pravidelne doplnat. Ked bola spustena, bola super, v podstate aj posledny rok bolo co citat, ale v poslednom case, nehnevajte sa, ale co clanok, tak to zbytocnost, ktora nikomu nic neda, ako tento konkretny clanok.
0 0 Michal Obeda 16.5.2013 22:43:34
presne tak sporia si to na svojich blogoch aby boli unikatny ako dostat donation, ich vec...
0 2 Milan Dvorský 16.5.2013 22:31:30
do placu som myslel ako do ringu, nie do "plaču" ... to je mi z niektorych diskutujucich a neustale frflajucich.
0 1 Milan Dvorský 16.5.2013 22:30:39
nikto nijaky tutorial? ani recenziu, ci clanok? vsetci si setrite na svoje blogy? alebo len cihate, koho zhucat? @Michal Obeda vam dal vyzvu do placu, paci sa ...
1 0 Michal Obeda 16.5.2013 22:03:15
ved hodte volaco do placu co sporite ...
0 0 Ucitel 16.5.2013 15:28:40
Zaujimaju niekoho tieto promo clanky? Zbytocny spam v RSS. Keby sem obcas Frantisek nepisal tak to davno zmazem.
1 0 kaktus 16.5.2013 11:32:06
nooo, upadaa upadaa...
1 0 Martin Maricak 16.5.2013 09:40:34
V poslednej dobe tu niet, čo čítať. Samé promo články. :/
0 0 Peter Hajduček 15.5.2013 16:20:41
@Milan Dvorský, aké portály? Čo je to nákupné spoločenstvo? :) Ďakujem.
0 0 Milan Dvorský 14.5.2013 21:11:53
@kaktus tak sa preklepli :) ani som to nepostrehol :) ale ten vtip stobodovy :) my vyuzivame ine dva portaly, nakolko su aj v jednom nakupnom spolocenstve ;)
0 0 kaktus 14.5.2013 14:18:46
aaa ako vedia, ze 4.5.2016 maju 15000 fanusikov na FB? a ze rastu?
0 0 Dušan Korytko 14.5.2013 14:18:09
Cize take to klasicke podprahove ohovaranie konkurencie.
0 0 Peter Hajduček 14.5.2013 11:59:00
@Dušan Korytko, to je ťažké menovať predsa, nepoctiví denne zanikajú :) Našťastie.
Zajtra.sk > Život > Správy > Poctivým zľavovým serverom sa naďalej darí


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama