Pochopte, ako vytvoriť virtuálny obchod v 6 krokoch
Vstup na internet, najmä na účely podnikania, je pomerne jednoduchý a vyžaduje si niekoľko krokov alebo krokov, ktoré je potrebné dodržať pri vytváraní virtuálneho obchodu alebo webovej stránky elektronického obchodu.
Keď sa nové technológie spotrebúvajú, všetky oblasti trhu sú nakoniec ovplyvnené a postupne pozmenené. Napríklad to je to, čo vidíme v indickom maloobchode, ktorý pred dvoma desiatkami rokov nebol vôbec podobný tomu, čo dnes nájdeme. Vďaka týmto zmenám sa mnohí rozhodli hlboko porozumieť tomu, ako vytvoriť virtuálny obchod, ako najrýchlejší spôsob, ako sa stať digitálnym podnikateľom.
Dôvodom je niekoľko výhod pre tých, ktorí sa chcú stať virtuálnymi mikropodnikateľmi. Virtuálne obchody alebo internetové obchody alebo weby elektronického obchodovania koniec koncov, na rozdiel od tradičných zariadení, nevyžadujú veľa požiadaviek, napríklad prenájom fyzického priestoru na zobrazovanie produktov, prijímanie ďalších zamestnancov atď. Počiatočný kapitál na otvorenie virtuálneho obchodu je preto oveľa menej.
Chcete vedieť náš krok za krokom, ako vytvoriť virtuálny obchod? Pokračujte v čítaní tohto článku!
1. Vytvorte identitu svojej spoločnosti
Predtým, ako sa dokonca pustíte do procesu budovania svojej digitálnej prítomnosti, je nevyhnutné zistiť totožnosť vášho podnikania. Zahŕňa to celý rad otázok, prieskumov a analýz trhu (ktoré sa majú začať). Ale nenechajte sa odradiť!
Táto prvá fáza je v skutočnosti mimoriadne dôležitá, aby neexistovali žiadne pochybnosti alebo nedorozumenia, napríklad o cieľovej skupine, pre ktorú bude vaša firma ochotná prezentovať riešenia (prostredníctvom tovaru alebo služieb) s originalitou a kvalitou.
Okrem toho je potrebné rozvíjať aj vizuálnu časť s vytvorením log, značiek a iných estetických odkazov. Ako vidno, podpora odborníkov špecializovaných na reklamu a webdizajnéra môže zaručiť bezpečnosť a efektívnosť všetkých vynaložených počiatočných prác.
2. Zaregistrujte svoju doménu
Od tejto chvíle budú všetky fázy priamo spojené s technológiou alebo lepšie s internetom. Predtým, ako začneme hlbšie premýšľať o platforme, je však potrebné kúpiť doménu , ktorá bude byť používaný výlučne ako elektronická adresa pre vaše webové stránky.
Dôvodom je skutočnosť, že každá existujúca lokalita na svete je spojená s jedinečnou registráciou domény, ktorá zaručuje používateľom pri správnom zadaní prístup na ich stránky.
Napríklad, ak máte záujem o používanie domény "www.bloggercage.com", všimnete si, že táto doména je už zaregistrovaná inou spoločnosťou. Na dokončenie registrácie je preto potrebné vytvoriť iný názov.
Najdôležitejšou vecou je však to, že značka je čo najbližšie k vybranej doméne, aby vaši zákazníci mali ľahší čas na to, aby mohli názov spoločnosti spojiť s vašou spoločnosťou, čo umožní prirodzený tok prístupov.
3. Vyberte platformu a urobte hosťovanie
Ďalší krok sa týka výberu platformy, na ktorej bude váš internetový obchod vyvinutý. Koniec koncov, ponúka všetky základné digitálne štruktúry stránky, takže nemusíte stavať svoje webové stránky od nuly. V tomto zmysle sú platformy celkom uskutočniteľnými riešeniami s rôznymi možnosťami pre potreby každého druhu podnikania.
Všeobecne existujú dve najpoužívanejšie verzie:
- platené - ktoré podľa plánu ponúkajú neobmedzené možnosti registrácie produktu;
- bezplatné - dnes sa používajú najčastejšie, majú niekoľko možností a komunít a tvoria to, čo sa zvyčajne nazýva CMS, ako napríklad OpenCart, Magento, WordPress, WooCommerce a PrestaShop; výber sa musí robiť na základe súboru faktorov, ako sú rozpočet, ciele atď.
Okrem výberu platformy je ďalším základným bodom spoločnosť hosting webových stránok , ktorá bude poskytovať potrebnú infraštruktúru a služby, aby všetko fungovalo podľa očakávaní.
Možnosti pre túto službu na trhu nechýbajú, od najpopulárnejšieho a najrozšírenejšieho modelu, ktorým je hosting WordPress prostredníctvom personalizovaných plánov hostenia na robustnejšie a konkrétne možnosti, ako je server VPS a dedikovaný server.
Keď začínate, posledné dve možnosti nie sú spočiatku potrebné, ale v závislosti od úspechu vašej práce budú jedného dňa prirodzenou cestou k vášmu online obchodu.
Dobre štruktúrovaný hosting okrem toho, že je povinný, ponúka vysokú mieru dostupnosti, rôzne servisné kanály, efektívny podporný tím, pripravený rýchlo reagovať a podporovať okamžitú nápravu akýchkoľvek problémov a záruku integrity vašich údajov.
4. Definujte spôsoby platby online a starajte sa o bezpečnosť
Platba za poskytnuté služby je rovnako ako každá spoločnosť zárukou prežitia firmy. Vzhľadom na digitálny formát tohto trhu sa však prispôsobili aj spôsoby platby s cieľom zaručiť bezpečnosť virtuálnych spoločností a ich spotrebiteľov.
Existuje niekoľko spôsobov, ako uskutočniť online absolutórium. V závislosti od úrovne vnútornej technickej podpory samotného internetového obchodu je možné, že spoločnosť, ktorá sa špecializuje na obchodnú transakciu, nebude najatá.
V takýchto prípadoch sú za platobné riziká, napríklad podvod, zodpovedná výhradne spoločnosť. Preto je také dôležité, aby bol odborník v oblasti IT plne vyškolený v oblasti bezpečnosti.
Ak je najzaujímavejšou možnosťou najímanie špecializovaných spoločností (dôrazne sa odporúča, najmä pre začínajúcich mikropodnikov), existujú dva modely poskytovateľov.
Sprostredkovatelia
Za každú transakciu účtujú fixný a variabilný poplatok, ale dodávateľa oslobodzujú od podvodných rizík, ako je napríklad platba zákazníkom použitím odcudzenej kreditnej karty.
Platobné brány
Na rozdiel od sprostredkovateľov zľavujú iba fixný poplatok. V prípade nešťastia sa však tieto spoločnosti nevzťahujú na dodávateľa. V týchto prípadoch je najlepšou možnosťou prenajať si služby zamerané na boj proti podvodom a zaistiť bezpečnosť.
Nezabudnite tiež získať certifikáty zabezpečenia údajov pre svoj web. Toto zvýhodňuje spoľahlivosť vašej stránky pre širokú verejnosť a predovšetkým pre vyhľadávacie nástroje ako Google.
5. Venujte pozornosť zákonom o tom, ako vytvoriť virtuálny obchod
Zákon o elektronickom obchode (vyhláška č. 7 962), ktorý je v platnosti od polovice roku 2013, vyžaduje, aby všetky webové stránky na účely predaja výrobkov alebo služieb spotrebiteľom obsahovali tieto informácie:
obchodné meno dodávateľa a registračné číslo;
údaje týkajúce sa fyzického umiestnenia a priameho kontaktu;
rozpis rizík, ceny, základné charakteristiky, príslušenstvo a ďalšie relevantné informácie.
Okrem toho zákon o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 8 078 1990) výslovne zaručuje právo ľutovať nákup výrobkov cez internet. Spotrebiteľ ho teda môže vrátiť do 7 dní, počínajúc od prijatia produktu (článok 49). Nedodržanie internetového obchodu môže mať v zásade za následok administratívne a občianskoprávne sankcie.
6. Využite digitálny marketing vo svoj prospech
Teraz, keď je vaša webová stránka čerstvá a pripravená na spustenie, je dôležité, aby ste spolupracovali s digitálnym marketingom svojho obchodu, aby ste zvýšili návštevnosť svojich webových stránok. Napríklad sprístupnenie relevantného obsahu pre jeho cieľové publikum na blogu samotného online obchodu je dnes marketingovou možnosťou, ktorá sa dnes bežne používa.
Ďalším návrhom je použitie sociálnych sietí, ako sú Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn, ako kanálov na šírenie obsahu zverejneného na blogu a produktov a služieb internetového obchodu - uľahčenie prístupu a prilákanie zákazníkov.
Toto sú prvé kroky, ktoré majú urobiť tí, ktorí majú pochybnosti o tom, ako vytvoriť virtuálny obchod. Aj keď existujú problémy, online podnikanie ponúka oveľa zaujímavejšie výhody v dôsledku nižších výdavkov na počiatočné investície v porovnaní s fyzickými zariadeniami.
Ak sa vám tento článok páčil, zdieľajte ho so svojimi priateľmi z mikropodnikateľov na sociálnych sieťach, aby sa s týmto tutoriálom tiež zoznámili!

Rohit Singh is an SEO Guru with a decade's experience in the field to his name. Through this blog, he hopes to inspire those just starting out in the world of blogging. Through his blog Blogger Cage, he aims to teach the many tricks and tips he has picked up along the way to develop a foolproof strategy that improves site ranking and accelerates traffic to the website, among others.
0 komentárov k článku:
Komentovať môžu iba prihlásení
Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)
Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:
Novinky
2 rokmi
Aprílové vtípky: Výběr toho nejlepšího kolem počítačů, internetu a techniky
Výběr nejlepších aprílových vtípků 2019
2 rokmi
Fotky Google sa učia lepšie pracovať s dokumentmi
Spoločnosť Google prostredníctvom svojho účtu na sociálnej sieti Twitter oficiálne predstavila novú funkciu svojej aplikácie Fotky Google.
2 rokmi
Gmail dovoľuje naplánovať poslanie emailu neskôr
Spoločnosť Google dnes oznámila pridanie funkčnej novinky do svojej populárnej webmailovej služby Gmail, možnosť naplánovať poslanie emailu na neskôr.
3 rokmi
Používatelia Chrome začali prechádzať na nový rýchlejší Firefox, avizujú dáta Mozilly
Nový lepší a rýchlejší prehliadač Firefox 57 Quantum vyúsťuje zrejme do viac používateľov prechádzajúcich respektíve vracajúcich sa na tento prehliadač z iných prehliadačov, na osobných počítačoch aj smartfónoch.
3 rokmi
Briti dokončili kúpu SK-NIC-u. Nové .sk domény nechávajú za 8.4 eur
Predaj správcu slovenskej domény .sk, SK-NIC, bol dokončený a novým majiteľom po telekomunikačnej skupine Danubiatel, do ktorej patrí napríklad Swan a 4ka, je britská spoločnosť CentralNic.
Staršie novinky »TOP dlhšie
- 01 Farbičky v HTML a CSS, alebo? (850x)
- 02 Tiché COMBO Logitech MK295 (701x)
- 03 Kamery, cloud a bezpečnosť (695x)
- 04 Kingston uvádza 128GB verziu šifrovaného USB (674x)
- 05 Pochopte, ako vytvoriť virtuálny obchod v 6 krokoch (616x)
- Aj ty môžeš byť najčítanejší. Napíš článok »
TOP tento mesiac
- Aj ty môžeš byť najčítanejší. Napíš článok »
Nové články:
- 14.Kingston uvádza 128GB verziu šifrovaného USB
sep - 10.Tiché COMBO Logitech MK295
sep - 24.Farbičky v HTML a CSS, alebo?
aug - 23.Pochopte, ako vytvoriť virtuálny obchod v 6 krokoch
aug - 29.Kamery, cloud a bezpečnosť
jul - Viac »
- Aj ty môžeš byť najčítanejší. Napíš článok »
Pekné veci
Pekné veci
Pekné veci
Pekné veci
Kritika
Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!
Reklama
Slovenská IT komunita
Seriály zo Zajtra.sk
· Ako písať blog
· Ako sa stať PHP ninja s Yii Frameworkom
· Aplikácie pre Facebook
· CSS triky
· iOS vývojára príhody a skúsenosti
· Jednoduché programy, ktoré vám ušetria čas
· Modelovanie webového sídla
· Nauč sa CodeIgniter [HD]
· Nauč sa jQuery [HD]
· Nette PHP framework
· OOP v Javascripte
· Programujeme v Jave
· Programujeme v Lazaruse
· Programujeme v Pythone
· Robíme Eshop v ASP.NET Web Pages
· Slovenskí iOS developeri
· Webdizajn krok po kroku
· Yablkov TurboTip [HD]
Posledné komentáre