spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Rohit Singh 23.8.2020
Hodnoť článok:
0 0

Pochopte, ako vytvoriť virtuálny obchod v 6 krokoch

Vstup na internet, najmä na účely podnikania, je pomerne jednoduchý a vyžaduje si niekoľko krokov alebo krokov, ktoré je potrebné dodržať pri vytváraní virtuálneho obchodu alebo webovej stránky elektronického obchodu.

Keď sa nové technológie spotrebúvajú, všetky oblasti trhu sú nakoniec ovplyvnené a postupne pozmenené. Napríklad to je to, čo vidíme v indickom maloobchode, ktorý pred dvoma desiatkami rokov nebol vôbec podobný tomu, čo dnes nájdeme. Vďaka týmto zmenám sa mnohí rozhodli hlboko porozumieť tomu, ako vytvoriť virtuálny obchod, ako najrýchlejší spôsob, ako sa stať digitálnym podnikateľom.

Dôvodom je niekoľko výhod pre tých, ktorí sa chcú stať virtuálnymi mikropodnikateľmi. Virtuálne obchody alebo internetové obchody alebo weby elektronického obchodovania koniec koncov, na rozdiel od tradičných zariadení, nevyžadujú veľa požiadaviek, napríklad prenájom fyzického priestoru na zobrazovanie produktov, prijímanie ďalších zamestnancov atď. Počiatočný kapitál na otvorenie virtuálneho obchodu je preto oveľa menej.

Chcete vedieť náš krok za krokom, ako vytvoriť virtuálny obchod? Pokračujte v čítaní tohto článku!

1. Vytvorte identitu svojej spoločnosti

Predtým, ako sa dokonca pustíte do procesu budovania svojej digitálnej prítomnosti, je nevyhnutné zistiť totožnosť vášho podnikania. Zahŕňa to celý rad otázok, prieskumov a analýz trhu (ktoré sa majú začať). Ale nenechajte sa odradiť!

Táto prvá fáza je v skutočnosti mimoriadne dôležitá, aby neexistovali žiadne pochybnosti alebo nedorozumenia, napríklad o cieľovej skupine, pre ktorú bude vaša firma ochotná prezentovať riešenia (prostredníctvom tovaru alebo služieb) s originalitou a kvalitou.

Okrem toho je potrebné rozvíjať aj vizuálnu časť s vytvorením log, značiek a iných estetických odkazov. Ako vidno, podpora odborníkov špecializovaných na reklamu a webdizajnéra môže zaručiť bezpečnosť a efektívnosť všetkých vynaložených počiatočných prác.

2. Zaregistrujte svoju doménu

Od tejto chvíle budú všetky fázy priamo spojené s technológiou alebo lepšie s internetom. Predtým, ako začneme hlbšie premýšľať o platforme, je však potrebné kúpiť doménu , ktorá bude byť používaný výlučne ako elektronická adresa pre vaše webové stránky.

Dôvodom je skutočnosť, že každá existujúca lokalita na svete je spojená s jedinečnou registráciou domény, ktorá zaručuje používateľom pri správnom zadaní prístup na ich stránky.

Napríklad, ak máte záujem o používanie domény "www.bloggercage.com", všimnete si, že táto doména je už zaregistrovaná inou spoločnosťou. Na dokončenie registrácie je preto potrebné vytvoriť iný názov.

Najdôležitejšou vecou je však to, že značka je čo najbližšie k vybranej doméne, aby vaši zákazníci mali ľahší čas na to, aby mohli názov spoločnosti spojiť s vašou spoločnosťou, čo umožní prirodzený tok prístupov.

3. Vyberte platformu a urobte hosťovanie

Ďalší krok sa týka výberu platformy, na ktorej bude váš internetový obchod vyvinutý. Koniec koncov, ponúka všetky základné digitálne štruktúry stránky, takže nemusíte stavať svoje webové stránky od nuly. V tomto zmysle sú platformy celkom uskutočniteľnými riešeniami s rôznymi možnosťami pre potreby každého druhu podnikania.

Všeobecne existujú dve najpoužívanejšie verzie:

  • platené - ktoré podľa plánu ponúkajú neobmedzené možnosti registrácie produktu;
  • bezplatné - dnes sa používajú najčastejšie, majú niekoľko možností a komunít a tvoria to, čo sa zvyčajne nazýva CMS, ako napríklad OpenCart, Magento, WordPress, WooCommerce a PrestaShop; výber sa musí robiť na základe súboru faktorov, ako sú rozpočet, ciele atď.

Okrem výberu platformy je ďalším základným bodom spoločnosť hosting webových stránok , ktorá bude poskytovať potrebnú infraštruktúru a služby, aby všetko fungovalo podľa očakávaní.

Možnosti pre túto službu na trhu nechýbajú, od najpopulárnejšieho a najrozšírenejšieho modelu, ktorým je hosting WordPress prostredníctvom personalizovaných plánov hostenia na robustnejšie a konkrétne možnosti, ako je server VPS a dedikovaný server.

Keď začínate, posledné dve možnosti nie sú spočiatku potrebné, ale v závislosti od úspechu vašej práce budú jedného dňa prirodzenou cestou k vášmu online obchodu.

Dobre štruktúrovaný hosting okrem toho, že je povinný, ponúka vysokú mieru dostupnosti, rôzne servisné kanály, efektívny podporný tím, pripravený rýchlo reagovať a podporovať okamžitú nápravu akýchkoľvek problémov a záruku integrity vašich údajov.

4. Definujte spôsoby platby online a starajte sa o bezpečnosť

Platba za poskytnuté služby je rovnako ako každá spoločnosť zárukou prežitia firmy. Vzhľadom na digitálny formát tohto trhu sa však prispôsobili aj spôsoby platby s cieľom zaručiť bezpečnosť virtuálnych spoločností a ich spotrebiteľov.

Existuje niekoľko spôsobov, ako uskutočniť online absolutórium. V závislosti od úrovne vnútornej technickej podpory samotného internetového obchodu je možné, že spoločnosť, ktorá sa špecializuje na obchodnú transakciu, nebude najatá.

V takýchto prípadoch sú za platobné riziká, napríklad podvod, zodpovedná výhradne spoločnosť. Preto je také dôležité, aby bol odborník v oblasti IT plne vyškolený v oblasti bezpečnosti.

Ak je najzaujímavejšou možnosťou najímanie špecializovaných spoločností (dôrazne sa odporúča, najmä pre začínajúcich mikropodnikov), existujú dva modely poskytovateľov.

Sprostredkovatelia

Za každú transakciu účtujú fixný a variabilný poplatok, ale dodávateľa oslobodzujú od podvodných rizík, ako je napríklad platba zákazníkom použitím odcudzenej kreditnej karty.

Platobné brány

Na rozdiel od sprostredkovateľov zľavujú iba fixný poplatok. V prípade nešťastia sa však tieto spoločnosti nevzťahujú na dodávateľa. V týchto prípadoch je najlepšou možnosťou prenajať si služby zamerané na boj proti podvodom a zaistiť bezpečnosť.

Nezabudnite tiež získať certifikáty zabezpečenia údajov pre svoj web. Toto zvýhodňuje spoľahlivosť vašej stránky pre širokú verejnosť a predovšetkým pre vyhľadávacie nástroje ako Google.

5. Venujte pozornosť zákonom o tom, ako vytvoriť virtuálny obchod

Zákon o elektronickom obchode (vyhláška č. 7 962), ktorý je v platnosti od polovice roku 2013, vyžaduje, aby všetky webové stránky na účely predaja výrobkov alebo služieb spotrebiteľom obsahovali tieto informácie:

obchodné meno dodávateľa a registračné číslo;

údaje týkajúce sa fyzického umiestnenia a priameho kontaktu;

rozpis rizík, ceny, základné charakteristiky, príslušenstvo a ďalšie relevantné informácie.

Okrem toho zákon o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 8 078 1990) výslovne zaručuje právo ľutovať nákup výrobkov cez internet. Spotrebiteľ ho teda môže vrátiť do 7 dní, počínajúc od prijatia produktu (článok 49). Nedodržanie internetového obchodu môže mať v zásade za následok administratívne a občianskoprávne sankcie.

6. Využite digitálny marketing vo svoj prospech

Teraz, keď je vaša webová stránka čerstvá a pripravená na spustenie, je dôležité, aby ste spolupracovali s digitálnym marketingom svojho obchodu, aby ste zvýšili návštevnosť svojich webových stránok. Napríklad sprístupnenie relevantného obsahu pre jeho cieľové publikum na blogu samotného online obchodu je dnes marketingovou možnosťou, ktorá sa dnes bežne používa.

Ďalším návrhom je použitie sociálnych sietí, ako sú Facebook, Twitter, Instagram a LinkedIn, ako kanálov na šírenie obsahu zverejneného na blogu a produktov a služieb internetového obchodu - uľahčenie prístupu a prilákanie zákazníkov.

Toto sú prvé kroky, ktoré majú urobiť tí, ktorí majú pochybnosti o tom, ako vytvoriť virtuálny obchod. Aj keď existujú problémy, online podnikanie ponúka oveľa zaujímavejšie výhody v dôsledku nižších výdavkov na počiatočné investície v porovnaní s fyzickými zariadeniami.

Ak sa vám tento článok páčil, zdieľajte ho so svojimi priateľmi z mikropodnikateľov na sociálnych sieťach, aby sa s týmto tutoriálom tiež zoznámili!

Rohit Singh Rohit Singh

Rohit Singh is an SEO Guru with a decade's experience in the field to his name. Through this blog, he hopes to inspire those just starting out in the world of blogging. Through his blog Blogger Cage, he aims to teach the many tricks and tips he has picked up along the way to develop a foolproof strategy that improves site ranking and accelerates traffic to the website, among others.


Hodnoť článok:
0 0

0 komentárov k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

Zajtra.sk > Život > Podnikanie > Pochopte, ako vytvoriť virtuálny obchod v 6 krokoch


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama