spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Blueweb 22.6.2016
Hodnoť článok:
0 0

Let's Talk About

Cyklus diskusných stretnutí (nielen) pre e-shopárov. Odkiaľ vziať informácie a skúsenosti? Na odborných konferenciách ich nájdete málokedy. Buď nejdú do hĺbky alebo neposkytujú priestor na diskusiu.

Sedem krát spadnite a osem krát vstaňte. Toto japonské príslovie je typické pre každú cestu k úspechu. Odvážne rozhodnutia, pokusy, chyby, omyly. Tým všetkým si musíte prejsť, ak chcete niečo dosiahnuť. Existuje však skratka. Volá sa informácie – skúsenosti.

Odkiaľ vziať informácie a skúsenosti? Na odborných konferenciách ich nájdete málokedy. Buď nejdú do hĺbky alebo neposkytujú priestor na diskusiu.
V Bluewebe máme oči otvorené, stretávame sa s mnohými úspešnými ľuďmi, a radi budujeme dobré vzťahy. Od dobrých vzťahov je len krôčik k spolupráci. Oslovili sme ich s ponukou na spoluprácu a vznikli:

Let´s talk about – diskusné stretnutia úspešných e-shopárov, úspešných podnikateľov z on-line sveta, obchodu
- na každom stretnutí je pozvaní hosť, a to nie hocijaký. Martin Štrba z Martinusu, Tomáš Sroka zo Zľavomatu sú mená, ktoré v online podnikaní urobili do Slovenska dieru;
- moderátorom je Michal Poppe, spolumajiteľ Bluewebu;
- v sále s kapacitou do 50 miest môže každý zúčastnený položiť hosťovi otázku osobne alebo prostredníctvom chat aplikácie;
- stretnutia prebiehajú v Banke Žilina, kapacita sály je 50 miest, dostupnosť ukážková;
- časový rozsah 2 hodiny umožní vyžmýkať z hosťa všetky informácie a skúsenosti.

Máme za sebou niekoľko prvých LTA-čiek, nech sa páči – malá ochutnávka

LTA č. 1 s Martinom Štrbom
Martinus má 600 dodávateľov. Táto informácia spustila na 1. LTA lavínu otázok súvisiacich s aktualizáciou skladových zásob, objednávaním tovaru, logistikou a zákazníckym servisom. Martin Štrba sypal fakty ako z rukáva a so zarážajúcou otvorenosťou.

Zamestnanec Martinusu zodvihne denne v logistike 1,5 tony a vybaví približne 500 objednávok. Napriek tomu sa firma môže pochváliť nízkou fluktuáciou. Môžu za to aj benefity a príjemná, otvorená, pracovná kultúru.

6 dní je dodacia doba, ktorú vám budú zákazníci akceptovať. Aspoň na Slovensku. Zákazníci v Čechách sú náročnejší. Viac porovnávajú cenu a požadujú kratší termín dodania.

Personalizáciu na webe ovláda e-shop Martinus-u od prvej návštevy. Martin Štrba prezradil ako ju riešia v newslettroch, aké aplikácie používajú, ako postupujú. Počúvať, aké problémy rieši najväčší e-shop na Slovensku bol obrovský zážitok.

Martinus má silný brand. Pomáha im v každom smere. Napríklad aj pri prijímaní zamestnancov. Firma sa umiestňuje medzi najželanejšími zamestnávateľmi. Silný brand si však musíte zaslúžiť. Martinus sa postavil za Alfa Bio, štrajk učiteľov. Nebojí sa povedať svoj názor.

LTA č. 2 s Tomášom Srokom
Tomáš „Zľavomat“ Sroka si za tuning svojho mena môže sám. Spravil z neho jeden z najznámejších zľavových portálov na Slovensku a tejto nálepky sa nestrasie do konca kariéry

Jedna z prvých otázok: V čom je úspech Zľavomatu? Kto čakal tajný recept, bude sklamaný. Tomášova odpoveď bola stručná: Starali sme sa o spokojnosť zákazníkov. Keď to bolo potrebné, vracali sme peniaze. Pokiaľ nie, vrátili sme zákazníkom hodnotu v kreditoch za ktoré si mohli nakúpiť iné zľavové kupóny. Vždy nám išlo o spokojnosť zákazníka.

Druhým faktorom je kvalita ponuky. Zľavomat sa nikdy nesnažil ponúkať kupóny s najnižšími hodnotami. Neponúka hocičo a od hocikoho.
Tomáš dokonca prezradil návod, ako môžu firmy získať zo zľavových kupónov maximum. Návod by sa dal zhrnúť do jedného slova. Schválne, uhádnete ho?

Fakty, čísla, odmeny, provízie, procesy z kuchyne Zľavomatu sypal Tomáš bez akýchkoľvek problémov.

Máme pred sebou ďalšie diskusné stretnutia. Už teraz však môžeme povedať, že sa nám podaril malý zázrak: spojiť úspešných ľudí, ktorí sú ochotní odovzdať svoje skúsenosti s tými, ktorí ich dokážu využiť.

Môžete sa tešiť - najblišie LTA je už 29. júna

Tentoraz nebude hosť jeden, ale hneď dvaja. Bohuš Hlavatý a Vladimír Šafarín vám prezradia ako vytvoriť úspešný vernostný program. Vďaka nemu dokážu predať viac lístkov online ako rakúske strediská.
Príďte si po skúsenosti z praxe od úspešných lídrov vo svojej profesii, spoznajte nových ľudí a zažite jedinečnú atmosféru. Bol by v tom čert, aby sa na vás niečo nenalepilo.
Vidíme sa 29. júna 2016. Nezabudnite sa registrovať.

Hodnoť článok:
0 0

0 komentárov k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

Zajtra.sk > Život > Podnikanie > Let's Talk About


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama