spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
Zmeraj si svoj Social Power!

Zmeraj si svoj Social Power!

Mladý Kreativec, 19.9.2011
V Digita.sku sme pre vás pripravili super aplikáciu, vďaka ktorej zistíte, aký je váš vplyv na milovanom Facebooku :) Viac »

Moderné formy internetovej propagácie

Moderné formy internetovej propagácie

Jánoš Martin, 1.9.2011
V dnešnom svete predáva najmä kvalitný obsah. Niekedy mu však treba pomôcť a nakopnúť záujem potencionálnych klientov aj marketingom Viac »

Marketingová psychológia, alebo...

Marketingová psychológia, alebo...

František Čaník, 19.8.2011
... aj o tom, ako som sa snažil písať proti všetkým, aby som si overil teóriu o "Rytmusovom" marketingu. Viac »

Robíme moderný web, alebo aj o tom, čo sa je dnes moderné

Robíme moderný web, alebo aj o tom, čo sa je dnes moderné

František Čaník, 18.8.2011
Je moderné, keď je web prehľadný a pripravený na nové technológie. Áno. Je moderné, keď je web interaktívny no nie úplne preplácaný množstvom vecí. Áno. Tiež v tom vidíte rozpor? Ja áno! Viac »

11 tipov ako nezdeptať návštevníka webstránky

11 tipov ako nezdeptať návštevníka webstránky

Lukáš Andel, 14.8.2011
Nedávno som čítal pár zaujímavých článkov, ktoré sa mi veľmi pozdávali a preto som sa rozhodol prihodiť nejaké tie polienka do ohňa aj ja a spísal som pár tipov ako na účelný web. Viac »

Aká je pravda o Slovákoch a sociálnych sieťach?

Aká je pravda o Slovákoch a sociálnych sieťach?

Petra Holeczyova, 11.8.2011
Infografika z dielne digita.sku na tému konzumácie sociálnych sietí slovenskými užívateľmi Viac »

Čo je Buzzhunter.sk a WoM marketing?

Čo je Buzzhunter.sk a WoM marketing?

Mladý Kreativec, 10.8.2011
Čo je WoM? Ako funguje Buzzhunter.sk? Pozrite si krátku infografiku o projekte, ktorý je jedinečný na slovenskom trhu a prináša nový pohľad na marketing a propagáciu produktov a služieb. Buzzhunter je príkladom toho, že komunikácia k spotrebiteľom nie je len o drahej reklame, ako je televízia, print či online. Viac »

Ako Európania využívajú internet

Ako Európania využívajú internet

Jakub Ptačin, 8.8.2011
Infografika pre Etarget o stave internetu v Európe Viac »

6 najčastejších dôvodov, prečo je reklama neúčinná

6 najčastejších dôvodov, prečo je reklama neúčinná

Ján Baláž (redakcia), 6.8.2011
Čísla nepustia a hoci sa reklamný text javil ako dobrý, neuspel. Možno ste spravili niektorú z nasledujúcich častých chýb. Viete ktorú? Viac »

Digitask infografika: Pravda o Slovákoch na internete!

Digitask infografika: Pravda o Slovákoch na internete!

Mladý Kreativec, 5.8.2011
digita.sk aktuálne pripravuje komplexnú štúdiu užívateľského správania sa na internete a vzťahu Slovákov k digital komunikácii značiek pod názvom „Connected“. Tu je prvá ochutnávka z nej. Viac »

10 Marketingových tipov prečo byť ako Rytmus!

10 Marketingových tipov prečo byť ako Rytmus!

Mladý Kreativec, 29.7.2011
Jedni ho milujú, druhí nenávidia ale marketing robí to dobre Viac »

Použitie názvov v navigácii webu

Použitie názvov v navigácii webu

Zdenko Pek (redakcia), 10.7.2011
Navigácia je jeden z najdôležitejších prvkov webu vôbec a preto jej treba venovať dostatok pozornosti, jak samotnej štruktúre, tak i použití rôznych typov navigácií. Dostatok pozornosti venujeme samotnému výberu názvov položiek. Viac »

Chcete lepšie články? Inšpirujte sa tými najčítanejšími!

Chcete lepšie články? Inšpirujte sa tými najčítanejšími!

Ján Baláž (redakcia), 27.6.2011
Pozrite sa vpravo na „Najčítanejšie články“ a vyberte si možnosť celkovo. Pozrime sa na 5 najúspešnejších počinov našej redakcie (vlastne iba Tomáša Abaffyho :-). Viac »

Webová Analytika 2.0: Kniha plná dát jedného Inda

Webová Analytika 2.0: Kniha plná dát jedného Inda

Zdenko Pek (redakcia), 21.6.2011
Webová analytika ako profesia je na Slovensku v plienkach. Lepšie povedané, nie je takmer žiadna. Kto trošku sleduje dianie vie, že nie tak dávno vyšla v poradí druhá kniha od Avinasha Kaushika. Najnovší počin sa volá Webová Analytika 2.0 a dnes si o nej trošku popíšeme. Viac »

Nebuďte zlí v komentároch

Nebuďte zlí v komentároch

Matúš Koprda (redakcia), 19.6.2011
Keď budete najbližšie písať komentár na nete, nepridajte sa k nekonečnému zástupu trollov. Vďaka nim majú commenty všelijakú len nie dobrú povesť. Ako ich písať tak, aby aj niečomu pomohli? Prečítajte si 6 krátkych tipov. Viac »

SOZA, autorské práva a malá internetová revolúcia

SOZA, autorské práva a malá internetová revolúcia

Peter Druska (redakcia), 16.6.2011
Trochu ma mrzí, že zajtra.sk nezachytilo vlnu zvláštneho správania sa <a href="http://www.soza.sk/">Slovenského ochranného zväzu autorského</a>, kedy tento chcel spoplatniť pod licenciou akékoľvek zobrazenie autorského videa (a iného obsahu) na vlastných stránkach cez embed kód alebo iframe zo serverov, ktoré autorské práva už vyriešené dávno majú. Viac »

3 príšerné somariny, ktoré vám v škole hovorili o písaní

3 príšerné somariny, ktoré vám v škole hovorili o písaní

Ján Baláž (redakcia), 30.5.2011 , patrí do seriálu Ako písať blog
Dostávali ste v škole zo slohov zlé známky? Potom je celkom možné, že <strong>web copywriting</strong> vám pôjde lepšie ako jednotkárom. Ako je to možné? Učiteľmi prízvukované poučky väčšinou na webe neplatia a je pre vás životne dôležité zbaviť sa týchto zlozvykov. Viac »

Psychológia a web: Začiatok je vždy o tom, ako sa rozhodnúť kam ísť (1)

Psychológia a web: Začiatok je vždy o tom, ako sa rozhodnúť kam ísť (1)

Patrick Priecel, 30.5.2011
Webové stránky a jednotlivé aplikácie sa čoraz viac rozrastajú do dokonalosti. Kde sú hranice dokonalosti, ktorá je fixne zadefinovaná v podstate zatiaľ nevieme, ale približne tušíme akým smerom sa uberať do budúcnosti. Rozhodnutia sú niekedy správne a inokedy dochádza k situáciam, kedy by bolo najlepšie všetko vrátiť o krok späť. Viac »



Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama