spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
Idem s firmou na Facebook

Idem s firmou na Facebook

Tomáš Petro, 9.11.2011
Ako založiť profil pre svoju firmu, výber názvu, získanie prvých fanúšikov a následná komunikácia. Na čo nezabudnúť a čoho sa vyvarovať sa dozviete v tomto článku. Viac »

Moja firma chce preraziť na Facebooku

Moja firma chce preraziť na Facebooku

Tomáš Petro, 26.10.2011
Pár dôvodov prečo je lepšie vynechať prezentáciu firmy na Facebooku a venovať sa iným marketingovým aktivitám. Viac »

Sebi & Paul o tebe vedia všetko!

Sebi & Paul o tebe vedia všetko!

Mladý Kreativec, 26.9.2011
Kampaň s názvom Holidays without internet na rozvoj cestovného ruchu malebného Švajčiarska nepriamo poukazuje na to, že čoraz viac ľudí prestáva žiť reálny život, ale trávi omnoho viac času na sociálnych sieťach. Viac »

Naozaj SEX predáva?!

Naozaj SEX predáva?!

Mladý Kreativec, 22.9.2011
Ako je to so sexuálnym podtónom v reklame? Naozaj sa lepšie predáva škridla, ktorú drží prsnatá modelka- piata vicemiss z roku 2001, na ktorej meno a tvár si nespomeniete, ale jej prsia si všimnete okamžite? Viac »

30% používateľov považuje firemné stránky na Facebooku za nezaujímavé

BiznisWeb, 22.9.2011
Výsledky prieskumu poukazujúceho na fakt, že 30% používateľov Facebooku považuje aktualizácie z firemných stránok na Facebooku za nezaujímavé, zverejnil BiznisWeb.sk. Prieskum sa realizoval na 60 bývalých fanúšikoch firemných stránok BiznisWeb/ByznysWeb Viac »

Zmeraj si svoj Social Power!

Zmeraj si svoj Social Power!

Mladý Kreativec, 19.9.2011
V Digita.sku sme pre vás pripravili super aplikáciu, vďaka ktorej zistíte, aký je váš vplyv na milovanom Facebooku :) Viac »

Moderné formy internetovej propagácie

Moderné formy internetovej propagácie

Jánoš Martin, 1.9.2011
V dnešnom svete predáva najmä kvalitný obsah. Niekedy mu však treba pomôcť a nakopnúť záujem potencionálnych klientov aj marketingom Viac »

Marketingová psychológia, alebo...

Marketingová psychológia, alebo...

František Čaník, 19.8.2011
... aj o tom, ako som sa snažil písať proti všetkým, aby som si overil teóriu o "Rytmusovom" marketingu. Viac »

Robíme moderný web, alebo aj o tom, čo sa je dnes moderné

Robíme moderný web, alebo aj o tom, čo sa je dnes moderné

František Čaník, 18.8.2011
Je moderné, keď je web prehľadný a pripravený na nové technológie. Áno. Je moderné, keď je web interaktívny no nie úplne preplácaný množstvom vecí. Áno. Tiež v tom vidíte rozpor? Ja áno! Viac »

11 tipov ako nezdeptať návštevníka webstránky

11 tipov ako nezdeptať návštevníka webstránky

Lukáš Andel, 14.8.2011
Nedávno som čítal pár zaujímavých článkov, ktoré sa mi veľmi pozdávali a preto som sa rozhodol prihodiť nejaké tie polienka do ohňa aj ja a spísal som pár tipov ako na účelný web. Viac »

Aká je pravda o Slovákoch a sociálnych sieťach?

Aká je pravda o Slovákoch a sociálnych sieťach?

Petra Holeczyova, 11.8.2011
Infografika z dielne digita.sku na tému konzumácie sociálnych sietí slovenskými užívateľmi Viac »

Čo je Buzzhunter.sk a WoM marketing?

Čo je Buzzhunter.sk a WoM marketing?

Mladý Kreativec, 10.8.2011
Čo je WoM? Ako funguje Buzzhunter.sk? Pozrite si krátku infografiku o projekte, ktorý je jedinečný na slovenskom trhu a prináša nový pohľad na marketing a propagáciu produktov a služieb. Buzzhunter je príkladom toho, že komunikácia k spotrebiteľom nie je len o drahej reklame, ako je televízia, print či online. Viac »

Ako Európania využívajú internet

Ako Európania využívajú internet

Jakub Ptačin, 8.8.2011
Infografika pre Etarget o stave internetu v Európe Viac »

6 najčastejších dôvodov, prečo je reklama neúčinná

6 najčastejších dôvodov, prečo je reklama neúčinná

Ján Baláž (redakcia), 6.8.2011
Čísla nepustia a hoci sa reklamný text javil ako dobrý, neuspel. Možno ste spravili niektorú z nasledujúcich častých chýb. Viete ktorú? Viac »

Digitask infografika: Pravda o Slovákoch na internete!

Digitask infografika: Pravda o Slovákoch na internete!

Mladý Kreativec, 5.8.2011
digita.sk aktuálne pripravuje komplexnú štúdiu užívateľského správania sa na internete a vzťahu Slovákov k digital komunikácii značiek pod názvom „Connected“. Tu je prvá ochutnávka z nej. Viac »

10 Marketingových tipov prečo byť ako Rytmus!

10 Marketingových tipov prečo byť ako Rytmus!

Mladý Kreativec, 29.7.2011
Jedni ho milujú, druhí nenávidia ale marketing robí to dobre Viac »

Použitie názvov v navigácii webu

Použitie názvov v navigácii webu

Zdenko Pek (redakcia), 10.7.2011
Navigácia je jeden z najdôležitejších prvkov webu vôbec a preto jej treba venovať dostatok pozornosti, jak samotnej štruktúre, tak i použití rôznych typov navigácií. Dostatok pozornosti venujeme samotnému výberu názvov položiek. Viac »

Chcete lepšie články? Inšpirujte sa tými najčítanejšími!

Chcete lepšie články? Inšpirujte sa tými najčítanejšími!

Ján Baláž (redakcia), 27.6.2011
Pozrite sa vpravo na „Najčítanejšie články“ a vyberte si možnosť celkovo. Pozrime sa na 5 najúspešnejších počinov našej redakcie (vlastne iba Tomáša Abaffyho :-). Viac »



Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama