spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
Internetový obchod musí u zákazníka vzbudiť dôveru

Internetový obchod musí u zákazníka vzbudiť dôveru

Michal Pospiech, 25.3.2012
Váš internetový obchod v podstate funguje podobne ako kamenný obchod. Preto treba rešpektovať rovnaké základné pravidlá, ktoré sa automaticky dodržujú v kamenných predajniach. Ako teda u zákazníkov vzbudiť dôveru a pomôcť im v ich rozhodovaní nakúpiť práve u vás, vo vašom e-shope? Viac »

Vedenie boja, alebo ako realizovať nápad

Vedenie boja, alebo ako realizovať nápad

Peter Vrábel, 23.3.2012
Len nápad nestačí, treba sa pripraviť a bojovať. Trh je nekompromisný. Viac »

Natlačil mi to do ruky ...

Natlačil mi to do ruky ...

Peter Vrábel, 14.3.2012
Niektorý si myslia že to pomôže a poškodzujú si svoje meno a mienku. Dása to aj inak, ak zapojíme kreativitu, dizajn a myšlienku. Viac »

Web nie je len riadok na vizitke

Web nie je len riadok na vizitke

Peter Vrábel, 8.3.2012
Dôležitou oblasťou internetových stránok je ich použiteľnosť. Použiteľnosťou sa rozumie, že užívatelia nájdu na vašich web stránkach informácie, ktoré chcú a nájdu ich na miestach, kde by ich aj očakávali. Viac »

Ako vstupovať na trh?

Ako vstupovať na trh?

Peter Vrábel, 5.3.2012
Komunikačný mix je v konečnom dôsledku forma predaja. Zakladá sa na cene, službe a forme. Jednoducho povedané produkt, alebo služba musí byť schopná predaja na definovateľnom trhu. Komerčná komunikácia sa zakladá na propagácií. Viac »

Facebookové súťaže: dobrá alebo zlá voľba?

Facebookové súťaže: dobrá alebo zlá voľba?

Martin Lueders, 20.2.2012
V posledných dňoch až týždňoch sa na sociálnom médiu Facebook náramne rozšírili rôzne súťaže typu: kto dostane najviac likeov vyhráva iPhone, kto bude zdieľať túto fotografiu tak môže vyhrať notebook a podobne. Ale je naozaj takýto spôsob propagácie vhodný? Viac »

Internetový mem a jeho využitie v online marketingu

Internetový mem a jeho využitie v online marketingu

BiznisWeb, 9.2.2012
Čo je to internetový mem a ako sa dá využiť pre www stránky alebo e-shopy Viac »

Nesprávny email alebo heslo!

Nesprávny email alebo heslo!

Barbora Ivánová, 15.1.2012
Nie, toto upozornenie mi nevyskočilo pri logine na Zajtra.sk, svoje prihlasovacie údaje si dobre pamätám. Rozhodla som sa však posvietiť si na najčastejšie používané heslá dnešnej doby a tým pádom na to, aká veľká je šanca, že niekto uhádne to vaše. Viac »

Počúvajte hudbu spoločne s priateľmi pomocou novej funkcie na Facebooku

Počúvajte hudbu spoločne s priateľmi pomocou novej funkcie na Facebooku

Michal Šrámek (redakcia), 13.1.2012
Novo integrovaná služba ‘‘Listen With Friends’’ vám umožní počúvať tú istú muziku ako vaši priatelia Viac »

14+1 zaujímavých Timeline Coverov od Slovákov

14+1 zaujímavých Timeline Coverov od Slovákov

Martin Kuxo (redakcia), 12.1.2012
Ktorí ľudia zo Slovenska si urobili najkrajšie titulky na novom facebooku? Viac »

Barack Obama začal používať Instagram

Barack Obama začal používať Instagram

Martin Kuxo (redakcia), 4.1.2012
Prezident USA sa zaregistroval na foto-sociálnej sieti, vďaka ktorej sa chce priblížiť najmä mladým voličom Viac »

Staneme sa nedobrovoľnými aktérmi reklamy na Facebooku?

Staneme sa nedobrovoľnými aktérmi reklamy na Facebooku?

Muro, 22.12.2011
Rok 2012 sa môže stať rokom skutočného zasahovania Facebooku do súkromia užívateľov bez možnosti brániť sa. Viac »

Zamerané na úspech

Zamerané na úspech

František Čaník, 25.11.2011
Úspech je najčastejšie skloňované slovo, ktoré sa v našej "brandži" odráža z každej strany. Úspešný projekt === zisk? Nie vždy! Viac »

Môže sa stať aj tvoja web stránka neviditeľnou?

Muro, 21.11.2011
Nová aktualizácia Google môže ovplyvniť až 35% výsledkov vyhľadávaní. Viac »

Neprerábajte na ziskových projektoch!

Neprerábajte na ziskových projektoch!

Tomáš Abaffy (redakcia), 18.11.2011
Blbý nadpis? Hrabe mi? Len sa zamyslite, či má cenu pre vás web, ktorý zarába aspoň niečo... Viac »

Idem s firmou na Facebook

Idem s firmou na Facebook

Tomáš Petro, 9.11.2011
Ako založiť profil pre svoju firmu, výber názvu, získanie prvých fanúšikov a následná komunikácia. Na čo nezabudnúť a čoho sa vyvarovať sa dozviete v tomto článku. Viac »

Moja firma chce preraziť na Facebooku

Moja firma chce preraziť na Facebooku

Tomáš Petro, 26.10.2011
Pár dôvodov prečo je lepšie vynechať prezentáciu firmy na Facebooku a venovať sa iným marketingovým aktivitám. Viac »

Sebi & Paul o tebe vedia všetko!

Sebi & Paul o tebe vedia všetko!

Mladý Kreativec, 26.9.2011
Kampaň s názvom Holidays without internet na rozvoj cestovného ruchu malebného Švajčiarska nepriamo poukazuje na to, že čoraz viac ľudí prestáva žiť reálny život, ale trávi omnoho viac času na sociálnych sieťach. Viac »



Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama