spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
Horúce tipy od Google

Horúce tipy od Google

Michal Mekeš, 16.10.2012
že by budúca hrozba pre porovnávače ? Viac »

Ako zabrániť ostatným aby videli kedy ste si prečítali ich správu na FB

Ako zabrániť ostatným aby videli kedy ste si prečítali ich správu na FB

Ernest Sawyer, 8.10.2012
Facebook nám priniesol ďalšie nové zmeny. Jednou z nich je "seen" hlásenie vo FB chate (správach), kedy tomu, kto vám správu napísal, zobrazí kedy ste si jeho správu prečítali. Ako tomu zabrániť? Viac »

Ako vytvoriť projekt?

Ako vytvoriť projekt?

Peter Vrábel, 6.9.2012
Neviete ako vytvoriť seriózny projekt a hlavne ako ho dotiahnuť do úspešného konca? Spísal som koncept overeného postupu, ako na to. Snažím sa vychádzať z praxe a reálnych skúseností. Viac »

Zabudnutý katalóg stránok - DMOZ.org

Zabudnutý katalóg stránok - DMOZ.org

Michael Watzke, 24.7.2012
A o tom, prečo by sme na neho zabúdať nemali Viac »

Čo je konverzia web stránok?

Čo je konverzia web stránok?

Peter Vrábel, 23.7.2012
Konverzia je zmena. Cieľom väčšiny web stránok je docieliť, aby návštevník vykonal nákup. Tento nákup tovaru, či služieb sa najčastejšie uskutočňuje v e-shope. Toto je jasná situácia, kde sa z návštevníka stáva zákazník. Nákupom tovaru, či služby bola prevedená konverzia. Viac »

Prečo dať stránku robiť profesionálom

Prečo dať stránku robiť profesionálom

Michael Watzke, 20.7.2012
Článok o tom, v čom sa líši tvorba webových stránok amatérov - začiatočníkov a skúsených tvorcov. Viac »

SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače

SEO - Optimalizácia pre vyhľadávače

Peter Vrábel, 19.6.2012
Optimalizácia pre vyhľadávače – SEO (z angl. Search Engine Optimization) je spôsob, ako zaistiť aby sa určité web stránky zobrazovali vo výsledkoch vyhľadávania na požadované kľúčové slová v prvotných pozíciách. SEO sa zakladá na úprave web stránok a zároveň na niekoľkých krokoch podniknutých mimo stránku. Viac »

Ako ľudia vnímajú reklamu?

Ako ľudia vnímajú reklamu?

Peter Vrábel, 6.6.2012
Vnímanie a reflektovanie na pôsobenie reklamy sa vo všeobecnosti znižuje. Sme tak zahltený reklamou že jej účinnosť reálne klesá často až na nulu. Nehovorím len o bilbordoch ktoré sú všade a každý ich kritizuje, ale hlavne o elektronických médiách zameraných na našu pozornosť. Množstvo a rozsah distribuovanej reklamy je taký neúmerný že ničí poslanie ktoré reklama nesie. Viac »

Kde návštevníci hľadajú logo?

Kde návštevníci hľadajú logo?

Peter Vrábel, 1.6.2012
Aj keď neexistujú pravidlá použiteľnosti , platia pri tvorbe web stránok určité zásady, akým spôsobom je vhodné stránky vytvárať. Jedno z pravidiel sa zameriava na umiestnenie loga. Viac »

Prečo nedávať na web úvodnú animáciu?

Prečo nedávať na web úvodnú animáciu?

Peter Vrábel, 28.5.2012
Pri vstupe na niektoré web stránky sa stáva, že sa obsah stránok nezobrazí hneď, ale až po nejakom úvode. Dostanete sa na web stránky a namiesto informácií, kde sa nachádzate, sa zobrazí najčastejšie animácia, tvz. intro. Viac »

Spropaguj seba a svoj nápad!

Spropaguj seba a svoj nápad!

Zuzana Krnacova, 17.5.2012
Michal Pastier - marketér, reklamný tvorca a jeden z najkreatívnejších ľudí, akých som kedy stretla, príde urobiť prednášku pre projekt How-Know o nápadoch a propagácií nápadov, startupov a podnikania. Viac »

Prečo vytvárať mikrostránky?

Prečo vytvárať mikrostránky?

Peter Vrábel, 16.5.2012
Vytvorenie samostatnej web stránky pre jeden produkt alebo pre jednu úzku tému môže byť veľmi účelové. Viac »

Prečo definovať detaily v kontaktoch?

Prečo definovať detaily v kontaktoch?

Peter Vrábel, 3.5.2012
Množstvo firiem si pletie stránku kontaktov so zoznamom svojich zamestnancov. Viac »

Internetový obchod musí u zákazníka vzbudiť dôveru

Internetový obchod musí u zákazníka vzbudiť dôveru

Michal Pospiech, 25.3.2012
Váš internetový obchod v podstate funguje podobne ako kamenný obchod. Preto treba rešpektovať rovnaké základné pravidlá, ktoré sa automaticky dodržujú v kamenných predajniach. Ako teda u zákazníkov vzbudiť dôveru a pomôcť im v ich rozhodovaní nakúpiť práve u vás, vo vašom e-shope? Viac »

Vedenie boja, alebo ako realizovať nápad

Vedenie boja, alebo ako realizovať nápad

Peter Vrábel, 23.3.2012
Len nápad nestačí, treba sa pripraviť a bojovať. Trh je nekompromisný. Viac »

Natlačil mi to do ruky ...

Natlačil mi to do ruky ...

Peter Vrábel, 14.3.2012
Niektorý si myslia že to pomôže a poškodzujú si svoje meno a mienku. Dása to aj inak, ak zapojíme kreativitu, dizajn a myšlienku. Viac »

Web nie je len riadok na vizitke

Web nie je len riadok na vizitke

Peter Vrábel, 8.3.2012
Dôležitou oblasťou internetových stránok je ich použiteľnosť. Použiteľnosťou sa rozumie, že užívatelia nájdu na vašich web stránkach informácie, ktoré chcú a nájdu ich na miestach, kde by ich aj očakávali. Viac »

Ako vstupovať na trh?

Ako vstupovať na trh?

Peter Vrábel, 5.3.2012
Komunikačný mix je v konečnom dôsledku forma predaja. Zakladá sa na cene, službe a forme. Jednoducho povedané produkt, alebo služba musí byť schopná predaja na definovateľnom trhu. Komerčná komunikácia sa zakladá na propagácií. Viac »



Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama