spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
Ako ľudia vnímajú reklamu?

Ako ľudia vnímajú reklamu?

Peter Vrábel, 6.6.2012
Vnímanie a reflektovanie na pôsobenie reklamy sa vo všeobecnosti znižuje. Sme tak zahltený reklamou že jej účinnosť reálne klesá často až na nulu. Nehovorím len o bilbordoch ktoré sú všade a každý ich kritizuje, ale hlavne o elektronických médiách zameraných na našu pozornosť. Množstvo a rozsah distribuovanej reklamy je taký neúmerný že ničí poslanie ktoré reklama nesie. Viac »

Kde návštevníci hľadajú logo?

Kde návštevníci hľadajú logo?

Peter Vrábel, 1.6.2012
Aj keď neexistujú pravidlá použiteľnosti , platia pri tvorbe web stránok určité zásady, akým spôsobom je vhodné stránky vytvárať. Jedno z pravidiel sa zameriava na umiestnenie loga. Viac »

Prečo nedávať na web úvodnú animáciu?

Prečo nedávať na web úvodnú animáciu?

Peter Vrábel, 28.5.2012
Pri vstupe na niektoré web stránky sa stáva, že sa obsah stránok nezobrazí hneď, ale až po nejakom úvode. Dostanete sa na web stránky a namiesto informácií, kde sa nachádzate, sa zobrazí najčastejšie animácia, tvz. intro. Viac »

Spropaguj seba a svoj nápad!

Spropaguj seba a svoj nápad!

Zuzana Krnacova, 17.5.2012
Michal Pastier - marketér, reklamný tvorca a jeden z najkreatívnejších ľudí, akých som kedy stretla, príde urobiť prednášku pre projekt How-Know o nápadoch a propagácií nápadov, startupov a podnikania. Viac »

Prečo vytvárať mikrostránky?

Prečo vytvárať mikrostránky?

Peter Vrábel, 16.5.2012
Vytvorenie samostatnej web stránky pre jeden produkt alebo pre jednu úzku tému môže byť veľmi účelové. Viac »

Prečo definovať detaily v kontaktoch?

Prečo definovať detaily v kontaktoch?

Peter Vrábel, 3.5.2012
Množstvo firiem si pletie stránku kontaktov so zoznamom svojich zamestnancov. Viac »

Internetový obchod musí u zákazníka vzbudiť dôveru

Internetový obchod musí u zákazníka vzbudiť dôveru

Michal Pospiech, 25.3.2012
Váš internetový obchod v podstate funguje podobne ako kamenný obchod. Preto treba rešpektovať rovnaké základné pravidlá, ktoré sa automaticky dodržujú v kamenných predajniach. Ako teda u zákazníkov vzbudiť dôveru a pomôcť im v ich rozhodovaní nakúpiť práve u vás, vo vašom e-shope? Viac »

Vedenie boja, alebo ako realizovať nápad

Vedenie boja, alebo ako realizovať nápad

Peter Vrábel, 23.3.2012
Len nápad nestačí, treba sa pripraviť a bojovať. Trh je nekompromisný. Viac »

Natlačil mi to do ruky ...

Natlačil mi to do ruky ...

Peter Vrábel, 14.3.2012
Niektorý si myslia že to pomôže a poškodzujú si svoje meno a mienku. Dása to aj inak, ak zapojíme kreativitu, dizajn a myšlienku. Viac »

Web nie je len riadok na vizitke

Web nie je len riadok na vizitke

Peter Vrábel, 8.3.2012
Dôležitou oblasťou internetových stránok je ich použiteľnosť. Použiteľnosťou sa rozumie, že užívatelia nájdu na vašich web stránkach informácie, ktoré chcú a nájdu ich na miestach, kde by ich aj očakávali. Viac »

Ako vstupovať na trh?

Ako vstupovať na trh?

Peter Vrábel, 5.3.2012
Komunikačný mix je v konečnom dôsledku forma predaja. Zakladá sa na cene, službe a forme. Jednoducho povedané produkt, alebo služba musí byť schopná predaja na definovateľnom trhu. Komerčná komunikácia sa zakladá na propagácií. Viac »

Facebookové súťaže: dobrá alebo zlá voľba?

Facebookové súťaže: dobrá alebo zlá voľba?

Martin Lueders, 20.2.2012
V posledných dňoch až týždňoch sa na sociálnom médiu Facebook náramne rozšírili rôzne súťaže typu: kto dostane najviac likeov vyhráva iPhone, kto bude zdieľať túto fotografiu tak môže vyhrať notebook a podobne. Ale je naozaj takýto spôsob propagácie vhodný? Viac »

Internetový mem a jeho využitie v online marketingu

Internetový mem a jeho využitie v online marketingu

BiznisWeb, 9.2.2012
Čo je to internetový mem a ako sa dá využiť pre www stránky alebo e-shopy Viac »

Nesprávny email alebo heslo!

Nesprávny email alebo heslo!

Barbora Ivánová, 15.1.2012
Nie, toto upozornenie mi nevyskočilo pri logine na Zajtra.sk, svoje prihlasovacie údaje si dobre pamätám. Rozhodla som sa však posvietiť si na najčastejšie používané heslá dnešnej doby a tým pádom na to, aká veľká je šanca, že niekto uhádne to vaše. Viac »

Počúvajte hudbu spoločne s priateľmi pomocou novej funkcie na Facebooku

Počúvajte hudbu spoločne s priateľmi pomocou novej funkcie na Facebooku

Michal Šrámek (redakcia), 13.1.2012
Novo integrovaná služba ‘‘Listen With Friends’’ vám umožní počúvať tú istú muziku ako vaši priatelia Viac »

14+1 zaujímavých Timeline Coverov od Slovákov

14+1 zaujímavých Timeline Coverov od Slovákov

Martin Kuxo (redakcia), 12.1.2012
Ktorí ľudia zo Slovenska si urobili najkrajšie titulky na novom facebooku? Viac »

Barack Obama začal používať Instagram

Barack Obama začal používať Instagram

Martin Kuxo (redakcia), 4.1.2012
Prezident USA sa zaregistroval na foto-sociálnej sieti, vďaka ktorej sa chce priblížiť najmä mladým voličom Viac »

Staneme sa nedobrovoľnými aktérmi reklamy na Facebooku?

Staneme sa nedobrovoľnými aktérmi reklamy na Facebooku?

Muro, 22.12.2011
Rok 2012 sa môže stať rokom skutočného zasahovania Facebooku do súkromia užívateľov bez možnosti brániť sa. Viac »



Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama