spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Peter Vrábel 3.5.2012
Hodnoť článok:
0 0

Prečo definovať detaily v kontaktoch?

Množstvo firiem si pletie stránku kontaktov so zoznamom svojich zamestnancov.

Dokonca čast vidím prehľad všetkých vrcholových, alebo stredných manažérov spolu s ich mobilnými telefónmi a emailami. Následne sa títo ľudia divia , ak im niekto zavolá alebo pošle email. Hneď to považujú za obťažovanie resp. spam.

Na druhej strane, je stránka kontakty určená práve k uvedeniu kontaktných osôb, telefónov a emailov. Čo teda má takáto stránka obsahovať ?

Skutočný ľudia v kontaktoch môžu vyriešiť problém, poskytovať poradenstvo alebo predávať. A práve kontakty na týchto ľudí by sa mali nachádzať na stránke tomu určenej. Zákazník by mal vedieť, koho kontaktuje a ako mu daný pracovník pomôže. Preto je potrebné uviesť funkciu pracovníka prípadne čo presne vybavuje.

Peter Vrábel Peter Vrábel

Všetko sa dá urobiť lepšie.


Hodnoť článok:
0 0

2 komentáre k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

0 0 Milan Vodička 4.5.2012 16:21:56
A co presne to vystihlo ??? Tento clanok by sa mozno dal zhrnut do tweetu :) .. ale ako nic v zlom samozrejme. Dik za snahu. ;)

"Dokonca čast vidím" ... chybicka :)
0 0 Maroš Kováč 3.5.2012 16:07:26
Kratke, vystizne :)
Zajtra.sk > Marketing > Content > Prečo definovať detaily v kontaktoch?


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama