spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Mladý Kreativec 29.7.2011
Hodnoť článok:
1 2

10 Marketingových tipov prečo byť ako Rytmus!

Jedni ho milujú, druhí nenávidia ale marketing robí to dobre




Mladý Kreativec Mladý Kreativec

Venujem sa Online marketingu, WOM marketingu a reklame. Pôsobil som vo viacerých reklamných agentúrach, momentálne v online digitálnej agentúre Digitask. Okrem toho svoj čas venujem WOM marketingovému startupu Buzzhunter.sk a blogu o online marketingu a reklame mladykreativec.sk


Hodnoť článok:
1 2

18 komentárov k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

0 0 Zoltán Mitlík 11.8.2011 07:53:26
okrem toho Rytmusov vyrok : „Mám osobných stylistov, jedným z nich je moja frajerka. Keďže spolu žijeme, stará sa aj o to,“ Cize imidz mu vytvaral iny clovek, radil mu a podobne :)
0 0 Martin Drdák 9.8.2011 22:50:15
rytmusa si rad vypocujem ale cela tato prezentacia mi pride silena. vseobecne vety z roznych knih, clankov, nasilu nasite na nieco. tie vety platili a platia ci uz by sa k nim rytmus pritrafil alebo by ste ich nasili na matka a kuba alebo seherezadu. nic nove. ale pre cloveka ktory necita ziadne knihy mozno zaujimave.
0 0 Zoltán Mitlík 8.8.2011 14:16:38
No neviem.Nakolko pocuvam rapovu hudbu od prvych prvotin slovenskych rozhodne si nemyslim ze za jeho uspechom bol marketing, alebo nejake PR ci reklama. Skor to bola dobra hudba ktoru volakedy robil,a ktora ho ale aj cely Kontrafakt automaticky posunula vyssie.Ale sileny marketing to nebol...Reklama prisla neskor, a teraz ten marketing uz naozaj potrebuje aby ostal tam kde je..Az teraz je to o marketingu a reklame ci PR, ale zas na ukor hudby, ktora sla dole. Odisli stary posluchaci "ortodoxny" a prisli popovy. A POP je uz len o reklame a marketingu.. Podla mna je to dvojsecna zbran :)

Ja by som to zhrnul asi tak: Rob to co ta bavi najlepsie ako vies, uspech sa dostavi sam..... :)
0 0 Mladý Kreativec 8.8.2011 12:25:54
Zoltán:
je uplny rozidel ked ta niekto diriguje aby si nieco urobil tak ako nechces a ked sa necháš inšpirovat vecami ktoré sa ti pacia.

Cize sorry:)
0 0 Zoltán Mitlík 8.8.2011 09:27:27
1. a 5. body uplne nejde dokopy... "Vsetko rob podla seba, nenechaj sa ovplyvnovat, sleduj trendy a riad sa podla nich"...Proste blud...Sorry :)
0 0 Vojtěch Semecký 1.8.2011 10:49:18
Jsou to zajisté cenné pokyny, jen snad až příliš obecné.
0 0 Michal Kočiš 1.8.2011 03:53:56
Cool. Neviem, či si to vytvoril z jeho citátov, alebo sú to tvoje myšlienky, ale na Rytmusa to sedí a verím tomu, že to má v sebe. Preto je úspešný.
0 0 Martin Maričák 31.7.2011 12:15:18
Pripomenulo mi to článoček "Virální bytost?" z http://www.symbio.cz/zpravodaj-84.html
1 0 - 29.7.2011 19:48:32
z mojej skusenosti: presiel som ako freelancer z total newba na celkom rozbehnutu pracu programatora (= mam stabilne dostatok prace za sumu, s ktorou som spokojny...) a musim povedat, ze vacsina z tychto veci by boli asi presny opak toho, ako som sa k tomu dostal. s tym, ze som si uz trosku nieco prezil by som skor povedal, ze toto je pekne znejuca teoria, ktora by sa mohla uplatnit tak v 1 zo 100 pripadov, realita je vsak trochu ina... prirodzene, ymmv...
0 0 PALLY Paulišin 29.7.2011 16:52:36
No celkom fajn a pravdivé veci.. aj bez toho Rytma by to davalo zmysel :)
0 0 Radim Hasalik 29.7.2011 16:46:03
Prezentace mi připomenula jeden citát, který zněl: "Poraženým se sochy nestaví". Je to inspirativní a dovolím si ji poslat jednomu z svých klientů. Dobrá práce!
0 0 Michal Duchoň 29.7.2011 14:57:14
Super prezentacia! thumps up
0 0 Moďerný Občan 29.7.2011 13:47:33
rytmusa sice az tak velmi nemusim, ale musim uznat, ze ma za sebou dobry marketing, ci uz to ma z vlastnej hlavy, alebo mu to do jeho hlavy vtlka niekto iny..
0 0 Miro 29.7.2011 13:43:20
Kvalitná prezentácia :)
0 0 Peter Belko 29.7.2011 13:22:26
mne sa az tak nepaci... uz len kvoli tomu porovnaniu na rytmusa.
prave dnes som si precital tento clanok: http://midra.sk/podnikanie/martinus-sk-miesto-kde-to-zije?pid=2 a co som si z neho zobral, je prave to, ze firma nema len zarabat, ale takisto poskytnut ludom urcitý komfort, resp. aby sa necitili ako nejaký vyvrheli, ze vyuzivaju prave sluzby tej firmy(podnikatela).
a preto si myslim, ze rytmus je uplne zly príklad podnikania (aj ked ano, toto je len mozno priklad toho, ze za vsetkym treba hladat predovsetkym to dobre) a netreba len zarabat najvacsie peniaze, urobit zo seba doslova produkt bulvaru (aj ked to zrejme vo finalnych cislach asi naozaj pomaha), ale treba si drzat ludskost a takpovediac zdravy rozum.
0 0 Mladý Kreativec 29.7.2011 12:52:10
Diky :)
0 0 Marek Dlugoš 29.7.2011 10:52:38
Super prezentácia!!! :-)
Zajtra.sk > Marketing > Reklama > 10 Marketingových tipov prečo byť ako Rytmus!


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama