spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Ľuboš Jurovatý 1.2.2019
Hodnoť článok:
1 0

PPC – vojna, alebo ako poraziť konkurenta

Na internete máte príležitostí na reklamu viac než dosť. Podporu tejto univerzálnej formy zvyšuje aj optimalizácia vašich webových stránok pre mobily a ich propagovanie na internete vhodným spôsobom.

Pay Per Click alebo účinná PPC reklama je ďalší a dobrý model online inzercie, v ktorom inzerenti zvyšujú viditeľnosť a návštevnosť svojich webových stránok tým, že umiestňujú textové reklamy do kontextových reklamných systémov, ako je napríklad Google AdWords, Facebook a iné PPC systémov.

Vytvorenie efektívnej kampane kontextovej reklamy nie je ale tak jednoduché. Veľké množstvo premenných si vyžaduje určité úsilie, analýzu vykonaných činností a dosiahnutých výsledkov. Často sa v tomto procese vyzná len skutočne dobrá agentúra a zopár špecialistov, ktorí sa tomu venujú dlhodobo.

Ak by ste chceli svoj web týmto spôsobom zviditeľniť aj vy, rovnako tak môžete využiť služby marketingovej agentúry alebo si prečítať niekoľko dôležitých informácií.

CTR – ako najdôležitejší indikátor kvality reklamy

Ide o nástroj, ktorý vám pomôže, ak hľadáte pomer medzi počtom kliknutí na konkrétny odkaz a jeho zobrazení. Je to jeden z najdôležitejších indikátorov kvality reklamy. Ak je však výsledné percento nízke, mali by ste okamžite podniknúť konkrétne opatrenia na optimalizáciu reklamnej kampane. Je ale potrebné poznamenať, že tento ukazovateľ zobrazuje iba počet návštevníkov zdroja a nie ich "kvalitu". Takže potrebujete využiť aj ďalšie iné nástroje a funkcie.

Sledujte počet zobrazení

Vďaka indikátoru "počet zobrazení" môžete určiť, ako sa vaše reklamy zhodujú s vyhľadávacím dopytom, zistiť, koľko reklamného rozpočtu je zbytočne nevyužitého a naopak. Na základe týchto údajov môžete preskúmať stratégiu reklamnej kampane ako celku.

Jedným z hlavných faktorov určujúcich úspech alebo neúspech PPC reklamy je aj maximálny nárast návratnosti (ROI) z každého investovaného kliknutia. Účinnosť kontextovej reklamy sa dá merať tiež analýzou štatistických ukazovateľov .

Odporúčame vám aj to, aby ste sa oboznámili s niekoľkými jednoduchými stratégiami, ktoré znížia vašu cenu za kliknutie, zvýšia vašu konverziu a získajú aktívnejších zákazníkov pre vašu firmu. Opäť pripomíname, že niekedy je naozaj lepšie všetko nechať na odborníkov, ktorí majú v tom prax, pretože aj menšie pochybenie a nesprávny krok sa môžu odraziť na nízkej návštevnosti a konverziách, čo asi nechcete.

Hodnoť článok:
1 0

0 komentárov k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

Zajtra.sk > Marketing > Reklama > PPC – vojna, alebo ako poraziť konkurenta


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama