spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Martina Baumann 22.5.2017
Hodnoť článok:
0 0

Google Analytics alebo marketingová analytika

Nenahraditeľný nástroj pre každého, kto chce pracovať v online marketingu. To je Google Analytics!

Google Analytics sa dnes skloňuje na každom rohu a už je nevyhnutným nástrojom každého správneho marketéra a online špecialistu. Momentálne už takmer každý web používa tento nástroj na meranie svojich kampaní. Vďaka Google Analytics si tak viete zmerať a analyzovať dáta, ktoré môžu len pomôcť vášmu biznisu.

Čo však robiť, ak Google Analytics neovládam? Poznám ho len z počutia a možno ešte z nejakých článkov na internete. Treba siahnuť po nejakom vhodnom kurze a práve online kurz môže byť ten najlepší pomocník na ceste k úspešnému online marketingu vašej firmy. Svoje si v ňom nájde každý, kto si nastavuje napríklad Facebook reklamu či Google AdWords. Na základe výsledkov meraní si budete vedieť nastaviť kampaň efektívnejšie, pretože odborníci odporúčajú poznať a sledovať svoje publikum. Ak máte vlastný biznis, potrebujete odprezentovať výsledky v Google Analytics svojim klientom

Learn2Code spustilo novinku v rámci online kurzov, keď len pred pár dňami uzrel svetlo sveta kurz Google Analytics pre začiatočníkov, ktorý nájdete na http://bit.ly/2r9xqlL. Prevedie vás cez Google Analytics od úplných začiatkov až po sofistikovanejšie merania a možnosti analýzy dát.

Čo hovoria odborníci na Google Analytics? Prečítajte si viac v tomto blogu.

Čo sa naučíte?
V spomínanom online kurze sa budete venovať dvom úrovniam - zberu dát a reportingu.

Naučíte sa:

-nasadiť základný merací kód na svoj web cez Google Tag Manager
-nájsť užitočné reporty v Google Analytics
-pracovať s reportami, aby si v nich našiel to čo hľadáš
-nastavovať automatické posielanie najdôležitejších reportov mailom
-merať správanie uživateľov pomocou udalostí (eventov)
-merať predaje v eshope pomocou enhanced ecommerce
-importovať vlastné dáta o nákladoch na reklamu do Google Analytics
-filtrovať a segmentovať dáta, aby si sa dostal k hlbším insightom

Martina Baumann Martina Baumann

Novinárka


Hodnoť článok:
0 0

0 komentárov k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

Zajtra.sk > Marketing > Webanalytika > Google Analytics alebo marketingová analytika


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama