spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login

Veronika Baurová 7.1.2016
Hodnoť článok:
1 0

Marketingová biblia The Brand Gap ako audiokniha!

Jedinečný krok na poli hovoreného slova znamená vydanie audio verzie The Brand Gap, jednej zo základných kníh o marketingu a budovaní značky.

The Brand Gap nebola nikdy v minulosti vydaná ako audiokniha, a teraz sa to podarilo Audiotéke a to najmä vďaka spolupráci s Marketing Festivalom, ktorý sa konal v Brne. Marketing Festival je jedna z najprestížnejších konferencii o digitálnom marketingu v Európe. Tohtoročnej konferencie sa zúčastnil i autor knihy Marty Neumeier. Knižne vydal The Brand Gap Anfas.

The Brand Gap opisuje základné princípy teórie brandingu a spája poznatky o stratégii budovania značky v ucelenú teóriu. Biblia brandingu môže slúžiť pre zopakovanie už povedaných vecí alebo pre tých, ktorí len začínajú. Kniha je totiž napísaná veľmi kreatívne a efektívne. Čo to vlastne je značka, ako ju správne budovať a ako má fungovať? Ako správe nastaviť spoluprácu medzi dodávateľmi a odberateľmi - dizajnérmi a manažérmi na druhej strane.

„Titul mne zaujal, protože je opravdu hezky napsán - přehledně, strukturovaně a velmi pochopitelně. Jelikož jsem dlouhá léta moderoval marketingové konference, většinu z obsahu znám “notoricky” nazpaměť, ale nespornou výhodou je, že všechny informace jsou v kostce a velmi mile naservírovány. Pro ty, kteří se v tematice ne úplně orientují, nebo potřebují uvedená data a příklady dát do souvislostí (a posloupnosti) je to rozhodně velmi přínosná publikace.“ povedal interpret Jakub Hejdánek.

The Brand Gap je prvou českou audioknihou od Martyho Neumeiera a tiež jeho druhou audioknihou vôbec. „Vydanie audioknihy k príležitosti Marketing Festivalu je pre mňa prekvapením, ale aj potešením a výborným nápadom. Titul The Brand Gap je i po rokoch vydania v tlačenej podobe veľmi populárny, možno i viac než pri jej vydaní.“ povedal jej autor Marty Neumeier. A jak je na tom Marty s počúvaním audiokníh? Počúva ich najčastejšie pri cestovaní v aute a hlavne pre odpočinok.

Pre interpreta Jakuba Hejdánka to nie je prvýkrát, kedy vypožičal jeho hlas odbornej publikácii. Načítal napr. audioknihu Konec prokrastinace.
„Pro vytížené manažery, pro které je čas vskutku cenným artiklem, je audiokniha nepochybně perfektní volbou. Při cestě autem se stačí zaposlouchat a nemusíte u toho obracet stránky v knížce a efektivně využít čas strávený třeba na D1.“ povedal Jakub Hejdánek.

Audiokniha The Brand Gap

Autor: Marty Neumeier
Interpret: Jakub Hejdánek
Dĺžka: 1 hod. 43 min.
Réžia: Jakub Tabery
Cena: 10,99 €

Odkaz na audioknihu: http://audioteka.com/sk/audiobook/the-brand-gap
Ukážka audioknihy: https://soundcloud.com/audioteka_cz_sk/ukazka-z-audioknihy-brand-gap

Jakub Hejdánek
Moderátor, režisér, herec a ako interpret audiokníh nie je žiadnym nováčikom. Môžete ho počuť v audioknihe Zaklínač (vydala Audiotéka), Expres Inferno alebo v odbornom titule Konec prokrastinace. V relácii o varení MasterChef dohliada na zvuk, scenár i réžiu. Pre českú televíziu pracuje na réžii českého znenia prevzatých dokumentov (napr. z BBC).

Marty Neumeier
Je autorom svetoznámej biblie The Brand Gap, ktorú prečítalo cez 10 miliónov čitateľov. Odborník na problematiku budovania značky, inovácie a marketing bol pri zrode svetovo známych produktov. V roku 1996 založil magazín pre grafický design Critique. Jeho prvotina Brand Gap znamenala boom v literatúre o marketingu. Ďalšia jeho kniha Zag sa dostala na rebríček sto najlepších obchodných kníh všetkých dôb. Na konferencii Marketing Festival predstavil princípy z novej knihy The Brand Flip.

O Audioteke
Služba Audioteka ponúka audioknihy v elektronickej podobe, ktoré je možné nakúpiť a počúvať cez mobilné aplikácie alebo stiahnuť cez web www.audioteka.sk. Aplikácie sú dostupné pre platformy iOS a Android. V ponuke Audioteky nájdete viac než 2 400 titulov najrôznejších literárnych žánrov. Služba Audioteka je dostupná tiež v Česku cez www.audioteka.cz a v ďalšej desiatke jazykových mutácií po celom svete. Viac informácií na http://about.audioteka.com.

Veronika Baurová Veronika Baurová

Som manažérom e-shopu Audioteka.sk. Audioteka sa zaoberá predajom audiokníh v MP3 formáte. Vo voľnom čase počúvam/čítam audio/knihy, pozerám filmy, seriály, turistika a cestovanie, športovanie (volejbal) a dobrovoľníctvo.


Hodnoť článok:
1 0

1 komentár k článku:

Komentovať môžu iba prihlásení

Zaregistruj sa cez bezplatnú registráciu alebo použi login cez Facebook (FB Connect)

Prihlás sa tu, ak už máš profil na Zajtra.sk:


Zabudol som heslo

0 0 Martin 67 13.1.2016 17:40:09
Ja som skôr na tlačené knihy. Neviete, kedy bude dostupná tlačená? Najlepšie na Martinuse. Vždy tam rád nakúpim s poštovným zdarma z http://www.kuponyzdarma.sk/ hoci po jednej knihe, no vždy na koniec objednám hneď 3-4 naraz :-)
Zajtra.sk > Marketing > Content > Marketingová biblia The Brand Gap ako audiokniha!


Kritika

Vieš ako robiť veci lepšie? Pomôž našim odvážnejším členom a skritizuj im projekty!

Reklama

Seriály zo Zajtra.sk

Reklama