spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
Martin Dulák

Martin Dulák

19 ročný, Košice


Overený používateľ, členom od 6.8.2011

(zatiaľ žiadne)
Už len týždeň do košického TEDx

Už len týždeň do košického TEDx

Martin Dulák, 1.6.2012
Príďte 9. júna 2012 do Východoslovenskej galérie v Košiciach a nechajte sa inšpirovať, či nakopnúť. To všetko na konferencii, ktorá pretvára svet. Viac »

TEDxKosice hľadá rečníkov

TEDxKosice hľadá rečníkov

Martin Dulák, 11.4.2012
Už v blízkych mesiacoch sa metropola východného Slovenska, Košice, stane dejiskom konania konferencie TEDx. Pomôžte nám dotvoriť jedinečný zážitok. Pomôžte nám nájsť vhodných rečníkov. Viac »

Martin Dulák napísal 12 komentárov

0 0 Martin Dulák 2012-04-21 17:23:16
Ďakujeme za feedback, p. Hnízdil vyzeral zaujímavo, avšak z rôznych dôvodov pozvanie odmietol. Ostatní nespĺňajú naše kritériá.
0 0 Martin Dulák 2012-03-28 17:15:05
niekedy je menej viac.. plati aj pri pisani clankov..
0 0 Martin Dulák 2012-03-02 10:03:24
ja sa slusne bavim na individuach typu Chládecká, Červeňa, ktori si pomylili zajtra s facebookom a zobru o lajky, ktore aj tak o nicom nerozhodnu.. moje hlasy maju prace Doležala a Očenáša..
0 0 Martin Dulák 2011-12-18 16:46:19
kam zmizol android seriál?
0 0 Martin Dulák 2011-11-01 13:13:39
Súhlasím s komentármi Juraja a Martina, a tento diel pre mňa nemal veľký prínos. Zakladať e-shop len preto lebo nejaký chcem mi pripadá šialenstvo. Úspech, resp. čo i len udržanie sa na trhu je možné, len ak zistím čo na tom trhu chýba, resp. ako lepšie by som to vedel prezentovať alebo aké služby by som vedel poskytnúť. Začínať bez jedinečného nápadu je nezmysel.

Ďalej som nepochopil časti o ponúkaní značky, ktorú konkurencia nemá. Čo je na nej zlého? Opieram sa teraz o vlastný projekt, ktorý chcem rozbehnúť, vrámci ktorého bude jedinečnosť môjho e-shopu práve na predaji značky, ktorú nielenže konkurencia nemá, ale ani pravdepodobne nebude mať. Na získanie dodávateľa treba splniť mnoho podmienok, ktoré sa môjmu prípadnému konkurentovi budú nielenže plniť ťažko, ale aj zdĺhavo a bude mať podstatný časový deficit. Taktiež je veľká šanca, že sa pre Československo stanem výhradným distribútorom a prípadný vstup konkurenta by už bol protiprávny. Preto neschvaľujem tvrdenie, že na značke sa za každých okolností neoplatí staviať.

Aj napriek kritike sa však teším na ďalšie diely seriálu, som rád, že sa autor rozhodol pre písanie, a že má vopred prehľad o plánovaných dieloch. Dúfam, že neskončí podobne ako ten Androidácky, pretože sa teším hlavne na techincké know-how e-shopov.
0 0 Martin Dulák 2011-10-08 09:38:21
stačilo zmeniť štýl vyjadrovania sa a hneď ma text zaujal a prečítal som si ho do konca.. dobrá práce, takýchto článkov by som rád viac.. :)
0 0 Martin Dulák 2011-10-08 09:31:47
@Tony: nejde o otváranie mysle, som zástancom libertarianizmu, decentralizácie a obmedzeniu moci štátu, som proti FIAT monetary policy, súčasnému fungovaniu vecí a celému obmedzovaniu technologického pokroku v prospech udržania kapitalizmu.. ako vidíš, som na tvojej strane rieky, nešlo mi o tvoje názory, s nimi sa stotožňujem.. išlo mi o štýl tvojho písania, ktorý mi skôr pripomína výkriky bezdomovca, ktorý sa trošku pomiatol a neostáva mu nič len nadávať na systém, než seriózneho autora "blogu"..

@Lukas: ja netvrdím, že nenadávam.. práve naopak, v súkromí mám vďaka nahradzovaniu každodenných výrazov nadávkami až problém so slovnou zásobou.. :D mne, ale ide o to, že by som si v živote nedovolil vulgárne napísať článok.. dobre, hovoríme o nete, ale vieš si predstaviť tento článok napr. v Profite? čo by asi tak povedali čitatelia? podľa mňa by to skončilo škandálom..
0 0 Martin Dulák 2011-10-07 15:44:43
? Autor si robí srandu ?

Čo je to za jazyk, vyjadrovanie a čo do prdele má tento článok vhodného na uverejnenjie na IT stránke?
0 0 Martin Dulák 2011-09-11 11:14:05
Veľmi užitočné články, ktoré sa mi aj ľahko čítajú. Jedine ma trochu odrádza vierohodnosť údajov, keď pozerám komentáre. Na tomto skús popracovať, aby som ti ich mohol žrať bez pochýb o pravdivosti. Inak ešte raz: super seriál.
0 0 Martin Dulák 2011-08-21 23:26:02
@mhp: mas pravdu so slabou kupnou silou.. mladi si najdu sposoby napr. ako stiahnut albumy bez potreby ocenenia umelca, ale aj tak zo svojej skupiny dostal Rytmus vela.. na tvoju otazku, ci sa da jeho marketingova taktika realizovat nadprirodzene dobre - to neviem.. ale viem, ze takemu Robertovi Kiyosakimu sa to dari vcelku dobre.. nedavno sa mi do ruk dostala jeho kniha Rich Dad Poor Dad, ktora ma presvedcila, ze sa da napisat dobre predavana knizka "o hovne", postavena len na image(-y) autora.. podobne ako Rytmus zaraba na tom, ze sa hra na bohateho, rovnako na tom podla mna zaraba aj Kiyosaki.. pri precitani jeho knizky som sa zamyslal ako niekomu moze pomoct.. sposoby ako sa v nej hra s ludmi, ako nepatrnymi pribehmi chlapcov povzbudzuje citatela a ako ho podvedome presviedca, ze je jeden (citatel) z mala mudrych su hodne sameho majstra propagandy Goebbelsa.. avsak okrem toho nevie (resp. aspon nepise) o ekonomike, peniazoch, financovani viac ako ja, ktory som len vyrastal v rodine podnikatelov a o tieto temy sa zaujimal len vo volnom case.. o Kyiosakim som sa nedocital, ze by bol naozaj bohaty, ze by zbohatol na nejakej prevratnej metode, dokonca sa pred vydanim jeho kniziek o nom ani nevedelo.. jedine na com podla mna zbohatol je jeho image.. bohatne na knizkach, v ktorych sa hra na bohateho.. nehovorim, mozno je sikovny, ale Rich Dad Poor Dad pre mna nemala vobec ziadnu hodnotu.. ide si za peniazmi "Rytmusovym marketingom" a zjavne sa mu to dari..
0 0 Martin Dulák 2011-08-21 00:25:02
@mhp: mas pravdu, ale podla mna sa aj z casti mylis.. vsetko zalezi na tom, koho mame za cielovu skupinu.. osobne mam tu (ne)vyhodu, ze sa pohybujem v okruhu stredoskolakov, resp. zacinajucich vysokoskolakov a sledujem vnimanie internetu a marketingu mladymi ludmi.. nepochybujem, ze v tvojom, a mnoho dalsich ludi, okoli je percento Rytmusovych "fanusikov" rovnake, ked nie este mensie ako spominas, ale co sa tyka napr. mojho okolia, najdes asi 30% ludi, ktorym sa jeho hudba paci, a dalsich 20%, ktory ho pocuvaju aby isli s davom.. a Rytmus aj ked mozno v tvojej vzorke nazbieral biednych 5% potencionalnych "zakaznikov", v mojej ich je okolo 50%.. a moja je pre neho ovela cennejsia, kedze robi hudbu pre mladich, to mladi mu pridu na koncert, a budu to prave mladi, ktori budu sledovat jeho YouTube channel.. osobne nemam rad Rytmusove vystupovanie, povahu, ani hudbu, ale zato ma moj velky obdiv za blbnutie mladich ludi.. marketing zameral presne na svoju cielovu skupinu, a dokazal ju pohltit ako nikto pred nim.. naopak, pisanie clankov napr. pre Zajtra.sk by podla mojho nazoru malo byt objektivne, samozrejme tomu autor musi dodat dusu vlastnym postojom, ale zbytocne by som nikoho neatakoval a nepraktizoval "Rytmusov marketing".. sam som bol trochu pohorseny clankom 'o grafickych bludoch' a ako pises, vytvoril som si urcity obraz autora.. k tomuto clanku som uz pristupoval skepticky a latku nastavil vyssie.. v oboroch ako hudba, knihy alebo filmy tento marketing urcite funguje, ale osobne si myslim, ze v publicistike by nemal nic hladat.. na sebe viem, ze cim je autor clankov arogantnejsi, tym negativnejsi pohlad na jeho tvorbu mam, a tym bude pre neho tahsie ma svojim dalsim clankov dostat opat to pohodovej, nekonfliktnej nalady.. precitam si ho, ale za aku cenu? pocet citatelov nie je vsetko..
0 0 Martin Dulák 2011-08-13 09:14:00
Zhodujem sa s názorom Jančiho Gryllusa. Tento článok je písaný vyslovene proti printovým grafikom, pričom si myslím, že je úplne jedno či je niekto zameraný viac na DTP, alebo viac na web grafiku, podstatné je či to chce robiť dobre a riadiť sa konvenciami, akých autor aj pár vypísal. Tu je to o znalostiach grafika a s jeho orientáciou na také či oné médium to nemá nič spoločného.

Proti článku ako takému nemám nič, len nevidím dôvod prečo zaujímať postoj proti prinťákom. A ešte poznámka k prvému bodu: 72dpi by som neuvádzal ako požadovaný formát, ten je o písmenko iný.
Zajtra.sk > Ľudia > Martin Dulák