spájame
slovenskú
IT komunitu
pridaj sa
Registrácia · Login
A X

A X

207 ročný


Overený používateľ, členom od 16.2.2012

(zatiaľ žiadne)

A X nenapísal žiadne články/novinky

A X napísal 1 komentár

K článku
0 0 A X 2012-02-16 00:30:00
Clanok je velmi nepresny a zavadzajuci.

1, Uz dlho sa to vola Facebook pages, nie fan pages alebo fan stranky.

2, Ta sutaz s kazdym 100. likerom je proti pravidlam, nech to vnimate akokolvek.

3, Backlinky z Facebooku su nofollow a pri ich spamovani z jedneho profilu nemaju vobec ziadny zmysel, akurat moze prist k penalizacii daneho linku za spam. Google ma rad rozsireny a zdielany content, takze vela nofollow linkov na vela profiloch vie pomoct. Spamovanie promo linkov je kontraproduktivne. Facebook navyse nie je sales channel, je to jedna z najzakladnejsich chyb.

4, Inspirovat sa na Facebooku priamou konkurenciou je sebevrazda, na Slovensku to vie robit iba zopar firiem.

5, Nesuhlasim ani s vytvorenim viacerych verzii page pri existencii viacerych jazykovych verzii stranky, len to roztrusuje publikum. Omnoho lepsie je pripravit viacero variant landing page a zobrazovat pouzivatelovi tu jazykovu verziu, z akeho statu je. Rovnako prispevky na Wall cielit podla jazyka pouzivatelov. Drobenie pages na mensie je zlo, rapidne znizuje engagment, pada edge rank. Zistili to uz Heineken, Red Bull a kopa dalsich world brandov, konecne by si to mohli uvedomit aj ludia na Slovensku.

6, Pondelok, utorok aj streda maju prakticky uplne rovnaky engagment ako stvrtok, nerozumiem preco je zdorazneny.

Sorry za kritiku, ale na to ze sa firma venuje online biznisu je tem clanok IMHO velmi povrchny.

Páčilo sa mi...